Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Söndag den 30 oktober säger kalendern.



Alltså jag vet, jag äger kanske och eventuellt världens ocreddigaste blogg för tillfället, men imorgon lämnar jag hushållet för att styra kosen mot luleå, jag har ett tatueringsprojekt på g, ni ska få en sneaky peak imorgon! På tisdag sitter den där den ska. pejse

KOMMENTARER

  -  

Du piercade tungan på Ume Skin art va, hur mycket kostade det?

svar:   -  

True dät! Minne som en guldfisk, tror jag pyntade runt 500-600 korvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: