Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Sayonara butchez!



Har kanske och eventuellt haft den beste julhelgen med finfamiljen och lillan. Hade styrt ihop en fin och lyckad julfest igår med allt från snapsvisor & julbord till julklappslekar med världens finaste kompizar då 4 av dom lämnar oss för världens alla hörn och kanter i x antal månader. På lördag åker jag till åredåre med en komplott av vänner för att åka bräda, dricka öl å fira in det nya året som förstoppningsvis blir ett pissbra år! Jag hoppas från botten av mitt hjärta att ni har lika bra vänner som mig (please do.)  för FA-AN va ni är bra alltså! Lav jo guys 4evah osv...xo hjärtena

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: