Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Till fjälls da



Har packat ner halva mitt liv i två bagz och i en halvdank cooppåse. Imorgonbitti druttar vi iväg till åredåre för att hänga med ett gäng homosapiens, åka bräda, dricka öl och fira in 2013. Det blir en sådan jobbig ketchuppeffekt när man sitter laid back i sängen å ba diem carpe, insuper vinterns aromer och typ bajsar för länge. sen ba "oopz jag kanske, kanske???? skulle ha börjat packa för ungefär jättelängesen?" jaja, puss puss

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: