Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Fråga fråga fråga



Klara om 19 år UNG:
vart har du köpt dom där skorna? :)

Skorna är från intersport på mariedal, jag tror dock att mor min haffade de sista paren åt mig, men ta dig en glutt! Mycket möjligt att de har fått in fler/ny modell.

UPD: Jag har inte en susning tyvärr! Du får googla runt, modellen verkar vara slut. Men det ska ha kommit in en ny modell, tro jag minsann! Som sagt google is your friend!

KOMMENTARER

  -  

Okej! Vet du exakt vad skon heter förutom nike? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: