Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Men det här pusslet blir aldrig klart



Heyy butchiez! haha. Hänger fortfarande i stugis med världens beste fämily fart, solen har icket hittat hit till nörrbotten på 2 dagar, känns inte så jävla high chaparall men på lördag får jag buzza hem & träffa mina finfisar, då skall ölen ölas och vinet förtäras efter typ två veckor på reha....stugan. Jag känner mig o-rolig idag, inte skrajj men ba inte i mitt esse så att säGa. Vi hööööööörs mina hjärtan. 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: