Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Hälsa på min nya vän, HÄLSARÅ



Har tjillat med min tvillinzjäl här på granis, vi petar varandras näsor och löser korsord. Haha nä så jävla löjligt det här blev. Ikväll ska vi äta VILDSVIN shit va ~vilt~ och det känns som att live' är figursytt efter mig för tillfället. Imöra lämnar jag finschtugan med dazz för att leva storstadslivet hemma.........och på tisdag bilar vi ner till peace & en jävla massa kärlek. KORRUPT men så jävla GYTT! På åter. 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: