Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Den där exklusiviteten han fick tillgång till i mitt hjärta



Ibland värker det i hela kroppen, jag känner hur smärtsignalerna vandrar genom varenda liten ådra för att överraska hjärnan. Känslan av att en liten nisse sitter och köttar sönder de viktigaste 300 grammen som finns i min kropp. Mitt hjärta. Att veta att vi inte bor, inte går, inte står i samma fotspår längre. Att vi inte  vandrar ner längs samma gamla gator eller huslängor. Att det inte är du längre som våldgästar mitt huvud 02.45 en onsdagsnatt. Att det aldrig kommer att bli du igen. Det är betryggande. Jag tycker inte om luftslott och jag avskyr dig från månen och till avgrunden. 

KOMMENTARER

linnnnn   -  

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

  -  

bästaste tjompen i hela vida världen, de var ohyggligt fint skrivet, men vad är det som tynger dig min lilla solstråle?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: