Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Alkoholromantiker



Vill tacka för priset i kategorin sveriges absolut i särklass sämsta blöggyuppdatering. Tackar! Är ju helt värdelös på att öppdatera er, ledsen för det men mitt privatliv kommer emellan, för det är ju så...jätte...händelserikt....Hänger med min favorit, vi ska slänga i oss middag och dricka lite vin! Såhär kan det se ut när vi hänger. xo mina hjärtan. Insåg nu att ida inte var med på bilden, ~egotrippad~ chey i vanlig ordning. 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: