Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Och picadilly circus ligger inte i Kiruna



 

Hade inte en jävla susning om vad klorran var imorse när jag steg upp, då min "bärtz blev dränkt av öl". Haha internt. Mobilen var död. Vandrade till kneget men gårdagens illaluktande kläder och en 5dagars otvättad hårman, funderar på varför alla glor på mig så jävla frågande men kommer fram till att det förmodligen är pga mitt likbleka ansikte, icakassar under ögonen. Då menar jag alltså dom där i större modell för, 2,50 st. Den modellen. Tänker inte mer på det förrän jag är 100 meter från jobbet, kikar ner & ser mina gröna, jävligt gröna spetsundiez sticka fram. Det regnar i Paris, gylfjäveln är ju öppen. Skönt att det inte var mitt bakfylleansikte de värderade. De va min vajayjay, tänkte jag. Tjyzz

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: