Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













När man är så fruktansvärt uttråkad och drabbad av tristress att man skriver ett blögginlägg innehållande BAJS. Fan va smutt. Ber ej om ursäkt till framtida arbetsgivare!



 
Hallla butchies å ni andra!!! Jag sitter och typ kastar BAJZ i mitt kollektivkök. Eller inte. Sitter typ och petar navelludd, lyssnar på podcast och förbannar mig över min jävla partyfinne som flyttat in på hakspetsen. Inte fö att den syns men den smärtar?????? Nu ska jag fortsätta att indirekt kasta *BAJZ*, sked

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: