Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













BLÖPPISHETS




3dhand linne från Myrornas, storlek M ish, sitter assoft men en är inte så myche för vitt, vitt ä ju ingen färg mvh kan allt.  Pris: 50 kr
Lång sjal med turkiets flagga... ha ha.  Pris: 60 kr
Jeggings från Dr. denim, Modell: Kissy Storlek: S.  Pris: 100 kr Aldrig använda! JOHODA
Vita converse i najs skick, använda fåtal gånger säljer pga orkar inte andas fashion bajsa fashion :'). Storlek: 38 Pris: 250 kr
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Josefin   -  

Assåe vilken converse-storlek? 4 1/2? 5? 5 1/2? hähä är sämst på såndärnt

Svar: ha ha vet knappt själv, men det stod 5.5 iallafall! Alltså 5 1/2
Alexandra

  -  

Åhmen! Liteeeee stora kanske men skulle mychet gärna köparåm ändå! Kanske imörga? Åker bort sen!...förresten vore det asnice om dom kunde gå för 200...vill int pruta eller så...eller jo det vill jag ju...men du kan ju säga nej.... JAJA vi ser väl =) *håller tummarna att du ser detta inom de närmsta tolv timmarna*

Svar: Åh jag är jätteledsen jag åkte till nordmaling igår och har varit på ikea hela dagen idag i Sundsvall så har inte kollat blöggy alls! Antar att du redan rest iväg? 200 kr går fint, vill du ha dom ändå när du kommer hem?
Alexandra

sandra   -  

hejhej, har du tid och lust får du gärna gå in och anmäla dig till "veckans blogg" :)

http://sandraafransen.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comment

Josefin   -  

ojjjj såg int att du hade svarat :/ assåeh jo jag är hemma nu men köpte dessvärre en svindyr kappa igår löl så du kan säljarom till nån annan! Eller så kan jag höra av mig framöver när plånkan är litte fetare om dom finns kvar då =)

Svar: Absolut!
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: