Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Hungriga människor fattar dåliga beslut




Alltså, örk. Jag hatar ebay. Ebay älskar mig. Har hittat världens finaste släzh coolaste tröja genom denna brudd och vill numera vomitera på mig själv. I ansiktet. För att jag har ett så ofantligt ebayberoende :') Har de senaste dagerna beställt 2 par solbricker, batmantröja<3 löv is in dä äir, 1 halsband..........men de är ju NÅ JÄVULUSISKT BILLIGT DA????11ELVA JA NU SKRIKER JAG PÅ RIKT! Ps. Köpte halsbandet för typ 17 korvar och tröjan för ba 164...........lider ni mä mig? Please do

KOMMENTARER

IDA COOLIDZ   -  

MEN JAG MENAR JU DET =( Man känner sig som en jävla pundare. Want moooooooooooore, mooooooooooooooooooooore. Och just solglasögon. Så många, billiga, fina aaaaaaaaaaaaaaaaah. Alltså du kommer att hata mig, men kollaa iiiiiiiin : http://viewitem.eim.ebay.se/Vintage--SUNGLASSES--shade--eyewears--glasses-frame-eyeglasses--TH3386C/251180877887/item?transId=1191066201015

http://viewitem.eim.ebay.se/Vintage---SUNGLASSES-shade--eyewear-plastic--eyeglasses-TH26-7-Color-OptionSilver-frame--Mirror-lens/400339127234/item?variant0=Silver+frame+%26+Mirror+lens

Köfte mig det första paret. Ovanligt dyrt=(

  -  

Hahaha riktigt jobbigt. Beställde nyss tre grejer på en och samma gång, dock inte dyrt men det är beroendeframkallande nanting!

Svar: hahaha jag vet! Det är så jäkla lätt att klicka i och ba skicka iväg...
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: