Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Please stay, for this fear it will not die



 
 
Idaaaag mina kära läsare har varit en bra dag! Jag har fått hårmanen färgad av matilda , blev nå jävulusiskt nöjd! Sedan har jag mest egoboostat mig själv i photoborren å typ tänkt att jag är så himla ~snigg~ i mitt nya hår! lol. Längtar i övrigt till helg för då ska jag få jobba å dricka vin (men ne inte på jobbet....efteråt halla....) med fina människor i form av ida och joanna t.ex! Sånt är fint. Puss, kjam å sked

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: