Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Men dra mig bakom galler, ännu en instagramthröwback, när fan ska kärringen ge sig??



1. Jag å ett gäng fina polers for till forsen för grillning och skratt 2. All i can se is boo..a deformerat ögonbryn, finjockan min flyttar till Nörge, vi är som två systrar tjivas o bråkas men gillar ju han 3. Jag och bebban blev med nytt köksbord plus najsa stolar inkluderade 4. Jag har idag som jag beskrev det på instagrammet "blitt med nya skeeewr, världsfina 5. Det här med att sova framför tvn på sängmadrassen på gölvet, fejnt 6. Egoposerarn i spiegeln hos farmora
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: