Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Gnager frenetiskt på naglarna och prisar gud för att han ska låta dom växa ut igen ra



HEJ mina fjärtar!! Att be om ursäkt för fördröjd eller UTEBLIVEN uppdatering är väl ändå så 2009?:') så let's gå rakt på sak! Jag har varit i schtugan med min prins och har gjort typ exakt detta: Käkat förbenat bra krubb, fiskat och typ halvtidsförlamat dem fizk genom att ca inte ha en aning om hur man får ut kroken från käften på liven??? Har även utsmyckat min kvinnokröpp med en tatuering hos beste Franco, vilket ni kan skymta på bilden ovan, inte Franco da  DÄ Ä JU JAAA ....men tatueringen.......SÅ FIN???! Åh. Elsker på den. Ikväll ska jag dricka ÖL och hänga med ida, kram o puss o hej

KOMMENTARER

linnea   -  

puss fina du

Svar: pössen fina
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: