Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Skumt mode och discomusik



1. Deppad blomma å lite inredning 2. Finjockan som numera bor i Oslot, överraskade oss alle med att dyka upp på maskeradfesten som ägde rum för ett par veckor sedan 3. Tände ett ljus i kyrkan för en av mina närmaste vänners bortgång,4. En selfie på mig ;-) haaaa haaaaa. Kan ej använda selfie i ett seriöst sammanhang då detta blivit ett så utomordenligt fenomen i typ blögg & kändisvärlden (Där jag iofs är inkluderad..........kändisvärlden alltså. ha ha. Glömde även tillägga att jag var påväg på maskerad jag osså, var alltså inte ett försök till att representera hipsters
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 

KOMMENTARER

  -  

du är ju topppen min lilla knäppis! Fortfarande heter dock staden trondheim ,;) <3

Svar: Hahaaaa cheyen med kollen! Lol sorry:( dålig vän! Hoppas du har det bra iallafall <3
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: