Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













En med noll grillspetskompetens



Heeeeeeeeeeej. Veeeeeeet ni vad jaaaaaaag gjort idaaaaaaag. Oki, jag ger mig. Men det är ju shiet kuuuel att se er! Idag har jag storhandlat med männen i mitt liv, paputt och hjärtyt, hela processen tog oss 7 minuter från det att sebbe höll på att köra över en lattemamma inklusive barn med kundvagnen tills vi nådde konsumeringshetsen vid kassorna. Nu mina hen's ska jag lägga mig å käka karra å njuta. Glid i frid!

KOMMENTARER

  -  

åh hær har jag væntat på uppdatering och det dær ær vad du erbjuder... Fyskam vill ha mer.!

Svar: weho<3
Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: