Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Filodeg är också en slags deg



HALLÅ era stjärtgossar! Hur mås de i stugorna?? Jag tänkte visa er mina nya kompisar som så fint pryder mina muskulösa lemmar (Inte mina penisar, utan mina armar) för er enbenta som googlar på "lemmar". Dem gör sig ju inte jättequl på bild men dem är på rillo de finaste jag sett <3 YEPP! Från och med exakt NU tar jag hÄLG, som således ska firas in med lilla julafton och eventuellt lite hets mot dansgolv! tjing i beijing och kyss 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: