Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Mors lilla olle i skogen gick, lyfte på arslet å sket en klick



1. Jag drog mitt strå till stacken i movember 2. Jag och älsky hade lilla julafton igår, MYS 3. Åsså en tidig julklapp till mig själv

Hallå era lortar! Vad gör ni som värst? Jag ligger hemma i soffan å fiser, är sugen på något ätbart och längtar till juuuuulen, den ljuva juuulen. Jag fullkomligt ÄLSKAR julen! När jag var en liten bortskämd onge var det väl mest för klapparnas skull.....men nu mer för att umgås med pärena och resten av släktet :') HA HA vem försöker jag lura?? RÅ hit julklapparna!!!!! Inga julklappar = ingen jul. nepp 




....Skoja :').....eller?

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: