Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Palmen ruttnar likväl dess ägare



1. Min stora chärlek *blickar* ut över söder, påväg mot middag i kylan. 2. JAPP jag är en del av konsumeringshetsen!!!! :S Köpte nya krukor och en kaktus igår, wilkomen! 3. Väcktes på min buuurrrthday med tårta av finaste kärleksbarnet därav signeringen på tårtan. 
 
 
 
 

KOMMENTARER

  -  

Alltså vadfan står det på din tårta??!

Svar: Haha det står Kaela, mitt gudbarn/kusin heter så och ville signera tårtan med sitt namn hellre än mitt ha ha
Alexandra

Johannas Retro   -  

Fin blogg du har!

Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag! :) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: