Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Där satt du spiken på dumhuvet



TJENA MOSS nattugglor! Denna blogg är ju så gott som död. Jag jobbart typ ÖRTI timmar om dagen och petar näsan den övriga lelle fritid jag har :) NEJRÅ ha ha, trodde ni ja.  Jag har faktiskt badat cirka femton gånger bara idag och även lika månger gånger rent panikartat försökt dränka mina badkompisar & kastat sjögräs på diverse pga rädd för vattnet. Fullkomligt älskar ledighet!!!!! //jobbar imorgon igen, JAJA KRAM

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: