Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













På kolavippan



1. En tumme i bice pga att jag låg hemme i feber förra veckan och missade åreresan:S 2. Har planterat om blomstackarna idag pga att de såg lite lätt deppade ut 3. Det var Internationella qvinnodagen häromsistens vilket jag helt står bakom....oss kvinnor alltså inte de facto att vi "firar" 4. Jag och kärleksduvan gluttade på Stora hotellets nya inredning med mor och far. 


HEJ förresten!!!! Såhär dags har ni väl insett att jag ej bör äga en blögg........har "kurerat" mig hela veckan för att vara PIGG som en lärka till åreresan men den blev inställd pga feber så jag har legat hemma som en rutten broccoli och sörjt istället..........inte, mina bästa fina pärys kom och gladde mitt liv i helga så veckan kan ändå få 5 av 5 räkstjärtar
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

IDA snorkuse   -  

ALEXXXXXXXXXXXXXX kommer du imorgon på Fabriken?!?!?!?!?!?!??!?! Du måste ju holla ju så jag kan skriva upp dig och din kille och dina kompizar ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: