Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













En transformerad tystnad



 

GUTEN TAG! Vad gör ni som värst? Jag är en så jävuluuuusiskt rastlös själ nuförtiden. Vad ska jag göra av livet egentligen? höyre? eller venstre? (Jag har trott framtills nu när google översätt satte dit mig att höger = hoyre med ett sånt där fult norskt ö på norska...ok/pappa. OJ insåg nu att de va danska så va inte så könschtigt ändå win win) FAN VET JA'?! Längtar till hösten då jag förväntar mig en ny ~era i lifvet. Jag och sebbe åker till berlin om ett par veckor, ska bara käka massa jävla wurstar och shoppa 2hand och dricka birr, fi fan. kram på er

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: