Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Höppa köpp



Hallå! Long time no see....Här kommer en liten titt på min nya....finne. aaeee, min nya tatuering men det är helt förståeligt om all uppmärksamhet lämnas åt min finne som ligger och chillar på min vänstra kind...Skickade tillbaka skorna som jag visade er på föregående bild ha ha. Trodde jag levde i någon lyx och flärd & kunde unna mig ett par nya skor men nonne nonne, visade sig att jag var pank som en jävla kyrkråtta så har levt på grus och flip flops hela månaden..ish :S

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: