Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













LJuuuva sjuva tider



Ser ni han den vackra karln på bilden? Det är han som tackar nej till massage, han som är övertygad om att "Det kommer ändå jämna ut sig med pengarna i slutändan eftersom att vi ska vara tillsammans hela livet" Han som så, så sällan brusar upp eller blir arg när jag i stridens hetta kastar kritik över huvudet på honom. Han som säger "Det var faktiskt inte hela världen" när jag tappar hans telefon i golvet och skärmen skapar ett kalejdoskop av sprickor och skärvor. Han som jag avundas så förbannat för sin omtänksamhet och sitt enorma lugn, han som jag älskar så fruktansvärt. Idag har jag fått vara hans i två år och det har varit en ynnest! 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: