Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













DEN LELLE UPPDATERINGEN SEN SISTENS.



 
GUTEN TAG mina älsklingar!! OJ nu har vi inte hörts i form av ord på länge så jag var t.o.m tvungen att bläddra tillbaka i arkivet, AJ AJ. Jaha vad har jag väl gjort da? jobbat och konstaterat att det bara är totalt fyra jobb"tillfällen" kvar sen börjar jag plugget!!! YASSS. Nu är man väl nå jävulusiskt less på ~andas fashion, bajsa fashion~ Längtar till att sitta på bibblan med tåbira och fläckiga kläder :S, med GOTT(H) samvete. Nu har jag långledigt tills på onsdag så jag och bae drar till stugan i eftermiddag för fyra dagar av häng, bastu, grill och typ bärplockande??? så fruktansvärt harmoniskt, primitivt och gött och allt de dära som man behöver i dessa tajders. KRAM SÅ LÄNGE
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: