Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Skulleru ha lust att hänga mä nästa vända



Hej!!!! Vad längesen hörrni! Har varit så jävla omotiverad till denna så kallade blögg. Har haft en fantastisk jul med famly & släkt & om 5 dagar flyttar vi ner till stö(c)khölm. ALLTSÅ det är nå jävulskt (öppenbarligen så pass att jag måste använda mig av typiska "norrländska" ord som ett äkta pretto) vemodigt. Det ska såklart bli svinkul, givande, utvecklande och allt de dära ~klyschiga men också superjobbigt att lämna tryggheten och bekvämligheten. FAN! Det handlar nog mest om den kemiska ångesten jag besitter just nu. Imorgon blir en bättre dag. Jepp. pyss. OBS detta inlägg skrev jag igår men pallade inte inte publicera pga värdelöst? men publicerar ändå för att jag vill att ni ska veta hure ligger till. kiss kiss. OBS igen, jag hoppas ni ser hur jag försöker flirta med er eller kanske även förföra er på piccan

KOMMENTARER

Joré Dirgélaité   -  

hoppas ångesten försvinner och stockholmflytten går smidigt!! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: