Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Alla stjärtans dag



-.-

Hallå mina kycklingar! Vad gör ni idag då? Jag har lagat världens godaste veganska soppa, skrik HEJ eller dyl om ni vill ha recept. den är god och enkel...och god. Hann spara detta inlägg som ett utkast i typ en timma pga skrivkramp eller nå och har under den tiden hunnit: Köpt gotta, käkat indiskt och klippt av luggen till DAS lugg pga en vill ständigt ha ett förbättrande, vilket kanske beror på exempelvis samhällets skeva strukturer och att man aldrig ska vara nöjd!!!!!!!!! eller......min impulsartade personlighet. tacohej

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: