Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Den tyska hybrisen är kommen



Heeej meine freunde! Kärt återseende. Hoppas det är ömsesidigt :S. Om ni undrar varför jag på bilden ovan blottar min övre tandrad och varför jag ser helt....rabiat ut?! JO, det är pga detta: Jag och sebbe har bokat resa till berlin!!!!!!!!!!!!!! På rillo?? Jaaaaaaaaaaaa-aaaaa....och så fortsätter det i all evighet. Jag har pepprat mina berlin-kompisar med massa tips och köpt reseguide som tvättäkta turister. Vi åker i maj & när jag kommer hem ska jag ge er mina bästa berratips. aaeeee, orkar inte, SÅ pass taggad på detta. Worst case scenario vore väl öl varenda dag o nå bratwurst, frågor på de??? tänkte leva life, som lorentz skulle sagt å även jag nu da. Auf widersehen! //numera tysk chey

KOMMENTARER

  -  

humana (second hand), berghain, cccp, mauerpark (loppis söndagar), spreepark. på rak arm. shönhauseralle i prenzlauer har några roliga secondhandbutiker (vintage) annars är kreuzberg kul också (många nice barer) simon dach är en typisk barhoppargata i friedrichain. min favvobar ligger längst ned på gatan och heter cptn. från cptn hittar man lätt vidare till nice klubbar (ett industriområde intill där det fö på söndagar är loppis). ska fundera om jag kommer på nå mer. bodde på en klubb som kallades hissklubben men minns ej vad den eg hette. ett gatunamn tror jag. kul iaf, de hade teman och var en helt sjuk lokal med labyrinter och skit.

finns även många fina museer, utställningar och slott. asiatisk mat är mycket billigt och självklart berlindöner.

Svar: Tack som fan Hanna! Sjukt peppad
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: