Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













HALLÅ KOLLA HIT! EN FLYGANDE BAJSKORV!




HEJ mina älsklingsälsklingar! Smörar? Jag? Nej?:S....Nu är det såhär att min kära faster har tryckt upp typ örti stycken tygpåsar med ovan motiv. Det är min kusins tolkning av Batman som han ritade när han var liten. Dom kostar 100kr/st och 50kr per tygpåse går oavkortat till välgörenhet. Dom är jättefina å snygga å händiga å bra. Byt t.ex ut icakassarna mot tygpåsar när ni handlar så värnar ni om miljön OCH gör en god gärning för de behövande i samhället! Ge mig ett holler om ni är intresserade av en, så fixar vi de! Glad fredag eller nått hörrni 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: