Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Om det inte pratas om, så glöms det bort och då har det aldrig existerat



HEJ! GUTEN TAG! .....Nej?! Jag har obvy inte glömt att träna på tyskan inför berlinresan. Förlååååt, för evigt snack om berlin, men alltså ÄR SÅ PEPP! (Versaler = skriker/ropar/hetsar med das basröst) I övrigt så har jag tagit typ en veckas semester idag, vi ska åka till Åre i en vecka med famly. Dricka birr, åka snowboard men framförallt ba fisa runt och mååååå! Sa jag att jag älskar att resa? JAG ÄLSKAR ATT RESA! Hur mår ni btw? tjing i beijing

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: