Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













DEN NYE HÅRMANEN



......SOM jag så älskar! Har alltså idag som tidigare nämnt *LyXaT* och låtit lelle peruken få lite färg och fix. Photobooth har uppenbarligen varken lust eller ork att ägna någon rättvisa åt håret men det är SNYGGT! Jag lovar. Ikväll ska jag och karln ut på dejt, jag älskar dejt???? Speciellt när jag kan beställa en slafsig handbörjare om jag känner för e' eller en gryta full med typ VITLÖK och han älskar mig ändå????? Vi ser väl hur de artar sig.....kram

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: