Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Hand'n i fickan, bry mig int'



Halloj! Här ligger jag och är bakfull med 5 styckna stoppade korvar till fingrar å rö' kind. Det känns nästan obekvämt att börja med att berätta om hur QUL jag hade igår när ni inte har en aning.........fan va svammel de blev nu??? ja, käbbel, de ä ba käbbel. Kan återkomma en annan veckodag när det är lite mer ordning på torpet. Ville ba säga HEJ, TJOHO och att jag lever! kiss kiss 
 
ps. vet ej vems kalsonger och tillhörande håriga ben som sitter bakom mig, ingen nämnd ingen glömd va

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: