Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Krossad tosse, jag har sett en sosse



 

men HALLÅ eller!! Förlåt för frånvaron, aaeee.  Ber inte ens om ursäkt för det, har varit fullkomligt upptagen med att för det första deppa läppen av mig pga regnet som härjat i typ örti år OCH sedan bizi med att suga åt mig precis exakt all sol som kom lägligt till midsommar! Hade i övrigt en helt fantastisk midsommar med lek o stoj och bad och sånt som bör göras. Nu har jag mest panic at the disco pga halva sommaren har gått &  jag jobbar i typ två veckor till :S UÄK tänk om ~livet kunde funka utan pengar, då hade jag legat på en strand hele livet...eller nått, men det är väl inte ens en halv verklighet KRAM annars

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: