Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Leverpastaj eller leverpartaj



JABADADA-DOOO! eller nått. Jag kom fram till hufvudstaden igår och fick sedan käka en SVINgod middag med fyra av kvinnorna i ~lifvet mitt. Vi käkade på panefresco, paolo robertos restaurang. Har ni kanske & eventuellt som mig inte så mycket till övers för honom så kan jag säga er att eh...personligheten inte satt i maten!!!!!!! den va så jävla gooooooo-ooood! Idag har jag umgåtts med en annan kvinna i mitt liv, nämligen ingen mindre än min lilla mormor. Vi har käkat pommes, traskat på storschtan & ryckt i vad man trodde var "lediga" toadörrar men  ytterst konfunderad när dörren skrek  men tare LUNGT då för HELVETTE" *ställer mig i skamvrån, pillar på valfri kakelplatta*  AYA. Älskar detta! Kommer eventuellt med ett glatt besked imorgon också!!! kyss och haj leverpastaj

KOMMENTARER

  -  

GLATT BESKED VADÅ?

Svar: DVD!!!!
alexaaaa.blogg.se

jore   -  

alltså, hittade precis hit och din blogg är ju genomkul!!! <3 dessutom är leverpartaj en himla bra idé?? tänk typ........ party där allt ätbart innehåller leverpastej? älskar leverpastej, heh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: