Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Lite lite snask för örena era!



 
God söndag! Vaknar upp till ett jävla vinterland och fullkomligt älskar det, förstås!!!!!! Idag ska jag gör sånadäringa tråkiga saker som att t.ex skura golven fri från sopor-som-runnit-ut-fläckar i köket, packa och tvätta håret som bara skriker RENA MIG!!! eller nått. Men först och främst vill jag tipsa er om min bästa spotifylista, jag har - om jag får säga det själv, en otroligt BRA (eh apparently??) och blandad musikssmak, så jag hoppas den behagar er!  Klicka på bilden ovan ↑ så tar www-nissarna eder till höstdagg.  köss

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: