Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Äppel päppel pirum patte



HOJ OBOY! Sitter på bibblan i solna och försöker plugga genus men det går SÅDÄR, faktiskt. Lyssnar på podcast och gör betydligt intressantare saker typ *tänker* *petar näsan* & funderar på vad jag ska käka till lönch. Nääää ändå inte. ÄLSKAaaaar att förkovra mig i detta men är bara så jävla trög i huvve. Vet inte vem jag försöker erkänna mina synder för???! er förstås. Asch da. Arschle. Arsle da. hej svejs

KOMMENTARER

Andreas   -  

Haha, Ibland behöver man ta te tanke ventilen och tömma lite så man få plats med mer :-P Ha en förkovrande dag :-)

Svar: haha exakt! Tack för det och detsamma =)
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: