Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Att se 1 kändis men icke fatta d



Jaha hörrni! Vad ska jag tala om för er idag då? vät int. Har hängt med mormor exakt hela dagen, jag har (försökt) laga hennes säng, lämnade den med tre ben. Mormor stod och skrattade och jag knegade. Man måste ju visa vad man gå' för så att säga :') är ju barnbarn och från norrland = ska ju KUNNA allt OCH va händig på det lixom. Eller???? MEN vet ni vad, häromdagen gick jag och joanna på stan och sedan råkade jag se någon jag tyckte va bekant. Inser tillslut att det är veronica maggio(!!!!!) Är som vanligt ~casual friday da. Illustrerar: 
 
Jaha, *hej hej* vem är du da??? En helt vanlig reko snygg tjej eller? ELLER?? 

VEROOOONICA MAGGIOOOOO? JOANNA SÅG DU????? *blir långsamt en liten, liten blöt pöl*
 

KOMMENTARER

Andreas   -  

Knas Flisa haha :-) Nä men roligt att kunna varva loss. Go get 'em girl.

Ha ne fint å ja jag är också norrlänning så jag förstår tänket.

Theresia   -  

RELATERAR TILL DETTA (hade Håkan Hellström i kassan, fattade ingeting)

Theresia   -  

Ja sen när alla kollegorna bara: SÅG DU VEM DET VA!?!?!? och var helt crazy, då var jag med på noterna. Knäppt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: