Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Hets mot dansgolv



Hej hörrni! Tror på rillo att jag är den tröttaste människan som vandrat på denna jord, idag. Igår var dagens motto" ölen den ska ölas" lol, vilket visade sig vara en dålig idé pga noll ölsinne och var hemma redan innan 23. vem är jag ens??  Detta resulterade i att jag bokade en resa till stugan där jag stannar i fyra dagar &  rehabar med paputt. SJUKT behövligt! Ska i vanlig ordning inte göra ett jota, eller jo jag ska typ käka svingod mat, plocka lingon och fisa runt. kramers bananers

KOMMENTARER

Emmi   -  

Din hårfärg är SÅ perfekt! Vad heter den/hur görs den osv? Tack!!

Svar: men TACK! blir såå glad. Är väldigt nöjd själv. Var hos frisören för ett par månader sen och då slingade hon mitt hår med massor av slingor (Hon rekommenderade att göra detta och INTE bleka pga obvy inget hår kvar då he he) sen la hon in en kall färg och efter det har jag fått upprätthålla färgen med b.la silverschampoo jag har ett från matrix som jag är väldigt nöjd med. Sen brukar jag även ungefär varannan eller var tredje gång använda en såndär färgbomb från revlon nr 1002. Den är skonsam för håret så den fungerar ungefär som en inpackning. Sen har jag även en semi-permanent mousse som jag också tycker fungerar bra men lite svårare att applicera. Den använder jag kanske var tredje gång också. Tror inte att du behöver använda alla dessa för att hålla kvar färgen men bomben och silverschampoot är guld!
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: