Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













När vi skiter på hötorget & sätter skeppen i brand



 
Hej knattarna! Jag sitter och gnegar på naglarna och inväntar kompisar, vi ska käka pizza och sen jäsa i soffan hele kvällen. Imorgon ska jag på vegomässa, SJUKT spännande ska det bli. Ska inget annat än att äta god vegetarisk  (framförallt, GRATIS. Ja, allt som är gratis är gott. tidigt?!) mat och sen fisa hela kvällen pga ätit för mycket bönor eller dyl :') NuuUUu säger jag hejdå och på återseende. *vinki vink* 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: