Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













spola munnen ren och gå hem å bli klen



Om det nu finns någon jävla nisse där uppe i det blå så har hen valt att göra mitt liv jävligt surt denna vecka. Var hos tandakuten imorse för att sörja min stackars munhåla som icke mår jättebra för tillfället. Jag kom, jag såg & jag segrade....väl inte riktigt kanske. blev spolad i munnen tri gånger. DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT!!!!!! men d gör väl inge för jag fick beröm av sköterskan "vad duktig du va gomman" gick därifrån med -800 korvar + ene ynkligt humör. nu vill jag göra något av följande: bli överkörd av en traktor, dra ut tand, äta hamburgare alternativt lägga mig på kallt golv och dricka milkshake tills jag trillar av pinn. JA MEN NI FATTAR!!!!! :') herrå

KOMMENTARER

Joré Dirgélaité   -  

äEEE usch!!! så kallade strength hugs å massa glass till dig, hoppas du mår bättre!

Svar: haha eller huur! thank you! det är mye bättre nu så inge mer grin nu
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: