Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Feberyrar genom hustaken och in i allas fönster



 
Fan vad ni ska va glada i hågen nu för att jag gör detta åt er!!!! Tar denna bild mitt i en hostattack trots mitt mående för tillfället. va glada da!!! Mår alltså SKIT av oklar anledning, eller kanske inte så oklart pga bihålorna har typ flyttat en våning upp till fru hjärna på en fika och snoret vill gärna rinna ner & chilla på min tröja. urk! Har idag "vilat" vilket innebär att köpa en perfekt vårjacka och gå "ärenden" , eh vem går ärenden på 2010-talet?? eventuellt ingen. Det var ju officiellt vår här idag (enligt metrologen.....eller mig) = legit att köpa en vårjacka som man inte kan använda förrän...sen och nu ska jag feberyra på sofflocket. kram o sked

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: