Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













fridfullt var efternamnet som ingen någonsin hette



 

Tjohej! Från en som skriver med en hand. Vänster hand! Har planer på att bli dubbelhänt. Har PRUTT-ont i handen. Insåg precis att det är svårt att va kul med endast en fungerande hand???? Det roliga som försiggår i mitt huvud flödar lixom inte riktigt ut genom korvfingarna med en hand. Kan eventuellt bero på mitt bristande engagemang också! Har varit och lunchat hos mormor idag och kom hem med två nya gröna gröööödande växter och....petar mig just nu i näsan och hör mig själv tänka "nä nu fåre fan va schlutt" orkar inte skriva mer, är ba trött o höngri. HEJ

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: