Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













Det är sånt här en gör mellan broccoliluncher och torra fötter



Hörrni mina korvungar! hur er leget? har redan anammat stockholmskan för att lixom lite smooth kunna smälta in i stada.... eller eventuellt drabbats av stockholmssyndromet. TILL SAKEN: Nu tänkte jag visa er 2 bra grejer jag fyndat den senaste tiden. jag hoppas ni njuter!!!!!! klem



♣ Första greyen är den här blomsprutan som stod rätt framför öget på mig, bokstavligen. Jag har fan letat RUMPAN av mig (med en viss överdrift...ena skinkan då) för att hitta en sådan, eg. inte för att förnöja mina blommor utan mest för att öge' ska ha något fint att titta på. jaja det kanske behövs lite puts men skit i det nu?! Strosade jallafall runt på myrornas med lisa tidigare i veckan och skulle ta ett "sista varv" och exakt i ögonhöjd så stod den där, den magnifika grejen, för 30 korvar. Jag la den i min korg och tittade snett på alla som "försökte" sno den. d är väl ingen som vill ha min skrot, den kom hem välbehållen, om ni undra! ho ho 


 
♣ Den andra greyen som jag fyndat den senaste tiden är den höyre planschen + tavelramen!!! → ↑ Jag och killy tog en promenad till moderna museet igår och skrattade mest över hur okulturella vi EGENTLIGEN är, vi vill bara ge ett sken av att vi är två coola hipsters som går på musem och fattar vad allt föreställer. Nonne nonne. Planschen hittade jag med andra ord i shoppen på moderna (mest där vi hängde he he) för 125 pesetas och tavelramen hittade jag på myrornas idag för 40 kr ORKA? tänkte jag. Köpte en nästan identisk likadan på bolia för ett par månader sen för strax över trehundralappen. "kvalité" säger mamma. "pengar är skitpapper" säger jag. 

KOMMENTARER

  -  

Fan vad snyggt det blev, passade ju in perfa!!!

Svar: tack lisen!!! Blev fan asnöjd :DD hur blev det med din kaktus? haha
alexaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: