Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













tri saker ni bara måste veta om egon



3 saker jag ser fram emot
→  Sommaren! Vår första sommar boendes i stöckhölm!!! peppen da
→ Den trettonde februari för då kommer hela vår umeåklick hit och hänger <3
→ När mina naglar har torkat, nymålade tassar & hatar att sitta still???? = halvfattig kombo
 
3 saker jag fasar för
→ "lillelördag" som ska ta upp tv-tid varje onsdag
→ att kliva öpp imorgon och plugga röva av mig med något som jag inte fattar alls??? gillar ej denna kurs
→  när jag ska sätta mig på dass nästa gång och inse att toarullen sitter åt fel håll.
fatta jobbigt! fatta drygt att ändra håll på na! fatta! fatta! ve o fasa
 

3 saker jag gillar

→ Freitagar!!!!!
→ Krispiga täcken, mmmh
→ öl!!!! lager, blir inte impad om ni bjuder mig på en fruktig variant
 
3 saker jag inte gillar
→ anti-feminister/rasister etc etc, GRÅA människor med andra ord
→ a-brunnar :S så jävla fula där med dennes "A:n" anal, arrogant och alldaglig
→ när killy snor mina nyinköpta vita ~härliga strumpor (som jag sparat enkomt för att använda vid väl valt tillfälle....) och gymmar i dom. :'(
 
3 saker jag vill
→ vara kär i sebbe hela livet uuuu-uuut. JA jag tänker va cheesy och det är inge fel med det!!!
→ Resa hem till umeå med något slags storstadssyndrom i bagaget, krama om min farmor och se lill-schtada med nya ögen! Ta en birr på guitars och ba "JAHA äre så häre funkar numera???? ....fyra veckor.....efter flytt"
→ 
 
3 saker jag borde
→ Öva på att säga att jag har fel!!!!! Är något överjävligt bra på att aldrig ge mig och erkänna att jag har "fel" när det blir gurgel mellan mig + någon. orka??? 
→ Våga!!!!!!! Årets motto. Ska våga allt! Typ äta själv på restaurang och umgås med mig själv som att det vore precis lika normalt som det är. 
→ Sluta älta små pyttegreyer och lämna det åt andra som behöver något att grubbla över 
 
 
3 saker jag kan
→ vara rolig!!! Är övertygad om att jag är en rolig person,
så vore besviken om de ej är så 

→ vara kreativ!
→ göra saker på ren impuls, har en otroligt dålig impulskontroll så kan få en brijant idé på trettio sekunder, t.ex klippa av håret till någon "het" pottfrilla pga obvy hett och sedan inte ha något konsekvenstänk.
t.ex att de kanske inte va så hett?? eller att det kanske är svårt att klippa i nacken
så risken är
överhängande för att det blir hockeyfrilly. ack 
 
3 saker jag inte kan
→ Slicka mig på armbågen, fattar ej???
→ Läsa en karta, orientera (vem vill ens?!), läsa en GPS eller
OBS kan faktiskt läsa iphone 6's gps för den är mye pedagogisk för sådana som mig. 

→ Sluta äta karra. 
 
 
 
3 saker jag har på hjärnan
→ Min uppsvällda mage som lixom fluktar ut ur byxorna "hej hej, här är jag" sägeren, tror jag. 
→ om jag ska orka bära mina arma ben till tossi för att tvätta av mig sminket som jag kladdat på idag. 
→ alltid öl
 
 
3 saker jag pratar om ofta
→ mat 
→ blommor<3
→ vädret, regn idag??? eh
 
 
3 saker jag önskar mig
→ ett långt och friskt liiiiiv
→ att alla som sympatiserar med sverigedemokraterna ba drar till skogs
→ en göttig vår
 
 
3 saker jag blir lugn av
→ sigge eklunds röst, eh??? jaha
→ läsa böcker
→ vet inge mer 
 
 
3 saker jag blir stressad av
→ stockholm stressar min själ
→ andras tandborstande
→ diskberget som jämt infinner sig i köket!!!!
 
 
3 saker jag ska göra i helgen
→ äta jävligt mkt godis
→ plugga pga har 1 omprov + 2 uppgifter som ska vara klara. ORKA? *tonårsrevolterar*
→ rensa garren och sälja bort massa kläa, håll utkik! 
 
 
3 saker jag gjort den senaste veckan
→ pluggat, d har dock gått skit så vet äntä om de räknas
→ budat hem en asfin vas över tradera vann den för 60 korvar 
→ luktat fotsvett
 
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: