Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













SÄLJER (EN DEL) AV MIN SJÄL



De som ~känner mig (d som är nått) vet att jag året runt fullkomligt LEVER och mår i mina dr martens. Där tillkommer även tåbira, sura strumpor och eventuellt lite fotsvamp pga ingen som uppfunnit 'ac' i kängor än!!! JAJA. Vill iallafall sälja av dessa dr martens, klassisk låg modell: 1461. Storlek: 38. De är i fint skick förutom en pytteliten skada på hälen som knappt syns och som en (jeg)  *icket stört mig på. De är impregnerade och insmorda i läderbalsam så jag lovar att d kommer va schyssta mot dina fötter. Pris: 300 korvar. KÖP och sponsra en icke-rik människa!!! Kan hämtas i stöckhölm alt fraktas mot en fraktavgift. klem SÅLDA
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: