Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













nu blev d liv i luckan



 
det är ORIMLIGT att jag inte har bloggat sen april i år, men det är också ett jävla UNDER att jag väcker liv i den här dödsdömda bloggen efter fyra månader av radiotystnad.  ni ska veta att jag gör allt för er (oki jag skulle inte hoppat om ni hoppade osv :S) men den här bilden är iallafall stagead BARA för er njutnings skull. Jag hade alltså inte skruvat upp två soda pops i näsan och typ riskerat att få en sockerinfektion i näsgångarna om d inte vore för er!!!!!!! detta om detta ha en fin helg, drick (inte) med måtta osv herrå

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: