Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













heja hårbotten och hottentotten



Alltså är i en djup identitetskris!!!!!!!!!! om ni undrar varför jag inte hört av mä på ett tag är d pga har gått i personlig konkurs!!!!! har noll pesetas på kontot (jo lite pga har föräldrar som hör mitt rop på rikedomen....<3) så säljer ut varenda pinal jag har i mitt liv på typ blocket, plick (världens bästa app f.ö IN Å KONSUMERA!) etc. Vad jag fått ut av denna personliga konkurs är följande: grönglittriga wt-naglar som jag inte vet om är lite golliga eller bara jävulskt fula,?!?! hittade dom i åhlens fyndlåda, nagellacket alltså, inte naglarna...fast d kunde man ju trott??? tjofräs 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: