Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













det kissar över stada & kvällen är ödesdiger



 
Glad midsommar hörrni! Jaa...d va d närmsta en midsommarkrans jag kunde komma! Jag önskar eder frissigt hår, illasmakande sill och ett minne blott. SKÄMTA förstås, snälla nån, drick med måtta åtminstone?? Enligt vädernissarna väntar oss regn men vad gör väl d när man är i goth sällskap!!!!!!!!!! imorgon åker jag till stugelugan i dagarna sju, återkommer! klem

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Måste ändå bara säga att jag är sjukt stolt över att jag drack min bärs som snaps istället för att bälga i mig sprit. Jag blev lagom full och 0 % bakis. Win!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: