Hej och wilkomen! Jag heter Alex, är 25 år och kommer från umeå men har vikt in årorna och bor numera i storschtan. I min bloggy kommer ni att läsa om öronsnask, kläa, ångest å ev lite andra kewligheter. Klem så länge!













En passage av dimmor och trädknoppar flyter över staden



 
hej svejs hörrni! vad har ni gjort som värst då denna he(Ä)lg?? själv har man firat *sommarlov* i form av mkt mkt bra häng, birr och dans (dans är inget man förknippar med meg, förutom den kända sittdansen som jag myntade, eller inte!!!!!! jag är rätt bra på dans numera, ni som inte visste) och lite gatubajs. Yepp, det är precis vad ni tror! Det är när man är påväg hem från en jävligt bra kväll på ~klöbben, sen börjar det trycka på pga ev. ibs eller pga jävligt mkt öl som vill ut genom nödutgången, jag satt mig mao och sket mitt på en trottoarkant kl 04.00 någonstans mellan sumpan  och solna. nöden har ingen lag, d va allt, tjofräs!
 
 

KOMMENTARER

Annie - lättlagat vegokäk   -  

Hahaha lööööv it <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: